مصاحبه هيون در ژاپن درباره فيلماش..
we can fly by ss501
درباره وبلاگ


سلام اسم من نيلوفره. 16 سالمه و از شاهين شهر هستمو عاشق كره ام...خواننده مورد علاقمم كيم هيون جونگه... فايتينگ!!!

پيوندها
فقط کی پاپ و دابل اس
زیر آسمان کره جنوبی
iraniancats-ss501
novel about ss501
just ss501
kpop-island
ss501 my super star
sky
just ss501
fashion
فرشته هايي از كره جنوبي
ss501 our dream forever
park jung min
زوجهاي كره اي.....!!!
ستاره هاي كره اي، بدو دانلود
gharibeh
داستانهايي از همه رنگ...
چيتوزيا
ss501center
بهترين داستانهاي كره اي
عشق محبوب ترين بازيگران كره
تیم یعنی لیورپول
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان we can fly by ss501 و آدرس ss501superhits.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 692
بازدید کل : 84899
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 2

نويسندگان
niloofar
Elnaz
ghazalkavoosi

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 21:5 :: نويسنده : niloofar

س: شما شروع به ارتقاء کامل به عنوان هنرمند در ژاپن کردید. در حال حاضر چه احساسی داری؟ کیم هیون جونگ:  شنیدم که سی دی های من در برخی از فروشگاه ها در روز انتشار فروخته شد، من خیلی خیلی خوشحال بودم. من می خواهم سخت تر کار کنم تا عشق طرفدارانی که به من دادن بازپرداخت کنم.
س: شما هنرمند نامبر 1 در کره جنوبی از هر دو لحاظ ، محبوبیت و حرفه ای هستید. بنابراین، برای اولین آلبومتون باعث جلب توجه زیادی در ژاپن شد. هرگونه فشار بر شما؟
کیم هیون جونگ: من هرگز خودم  را به عنوان نابر1 تصور نمی کنم. من فقط سعی می کنید برای پیدا کردن سرگرم کننده در کارم. من ادامه خواهد داد برای تمرین به طوری که می توانم موسیقی را ارائه دهم که هر کس می تواند لذت بردن از آن. من ترجیح می دهمصحنه های زنده را از تحت فشار بودن. من یک نگرانی اندکی در مورد خودم  دارم من هیچ فشاری احساس نمی کنم.
* او با یک لبخند ملایم و عقل طبیعی سخن می گوید. یک شاهزاده واقعی از نسل جدید.
کیم هیون جونگ: به نظر می رسد که من یک شخصیت آرام دارم با تشکر از نقش من که در درام گرفتم، اما در واقع، من در رفتار فعال و تند می باشم. به جای صرف وقت در خانه، من ترجیح می دهم دربیرون به بازی فوتبال بپردازم.
* اولین آلبوم تک او پر از جذابیت های مختلف اوست.
کیم هیون جونگ: “بوسه بوسه یک آهنگ به سبک دوستانه با طراحی رقص آسان است. همه احساس می کنند با این آهنگ آشنا هستند. “پسر خوش شانس” مفهوم پلی بوی طرف است. ریتم پسر خوش شانس این باعث می شود مردم برای حرکت دادن بدن خود اقدام کنند . پس  آن خوب است برای گوش دادن در فصل بهار. و قلب خود را با بوسه بوسه در زمستان گرم کنید.
* شگفت انگیز است که او به راحتی در چنین شیوه شیرینی سخن می گوید. به عنوان هنرمند و بازیگر، محبوبیت کیم هیون جونگ در سراسر آسیا و همچنین کار خود را برجسته در خارج داراست. او به تازگی فعالیت کامل خود را در ژاپن آغاز کرده است.
س: شما در حال خواندن ترانه های عشقانه به چی فکر می کنید؟
کیم هیون جونگ: من به کسی که دوستش دارم فکر می کنم، ممکن است طرفداران، یا شخص دیگری. با تشکر از تجربه به عنوان بازیگر، من حالا به سرعت می توانم احساساتم را کنترل کنم.
* او ادا کرد یک کلمه پر از معنا را!
پنج کلید واژه ها برای دانستن بیشتر در مورد کیم هیون جونگ
1 / محل کار: به عنوان خواننده، من به دنبال آنچه که من مایل به انجام  آن هستم. اما به عنوان بازیگر،من به شما چیزی که از من انتظار می رود نشان می دهم. در آینده ای نزدیک، من ممکن است قادر به نشان دادن تصویر های مختلف  از خودم، سبک بسیار مردانه نشان دهم.
2 / رویا: رویای انگیزه ای برای من است . من تصویر روشن از هدف نهایی ندارم، بلکه رویای من این است برای ایجاد موسیقی یا بازی همراه با طرفداران.
3 / سگ: من سگ دویت دارم. من می توانم با سگ ها ارتباط برقرار کنم. من اجرایی از سگهام دارم که ” دست می دهد” و “پارس می کند” در مقابل طرفداران (* وی در مورد فن میتینگ سئول صحبت می کند) او اجرای بسیار خوب انجام داد، او ممکن است احساس کرده باشد که زندگی خود را به خطر انداخته است ^ ^
4 / زبان ژاپنی من دو ساعت درس را دو بار در هر هفته بر می دارم. در واقع من درک می کنم 80 درصد از ژاپنی را. دفعه بعد برای سفربه ژاپن، من به زبان ژاپنی صحبت خواهم کرد.کلمه ای که تازگی یاد گرفته ام “ناامید”، “سخت”، و “آگپویو (زبان عامیانه در میان دختران دبیرستانی از طریق تلفن همراه، که به معنی استفاده می شود” احساس بسیار برداشته شده، هیجان “(* هیون جونگ با اشاره به این کلمه،” آگپویو در تلویزیون، و باعث انفجار خنده در مخاطبان شد، نگاهی اجمالی به 4دی بودن خود را  ^ ^)
5 / هواداران: علیرغم یک تازه وارد در ژاپن، وجود هیجان طرفداران این باعث می شود من احساس اطمینان کنم. من امیدوارم که آنها به عشق و حمایت خودشون به من را به عنوان خواننده و بازیگر ادامه دهند
.

منبع : www.triple-s.mihanblog.com


نظرات شما عزیزان:

ط
ساعت17:45---10 تير 1391
از وبت ممنون . من از شخصیت مغروری که داره خوشم میاد ولی از شخصیت سنگ دل بودنش نه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: